Einspielerjeva 6, Ljubljana + 386 64 245 511

Splošni pogoji

Za enostavno naročilo nam pošljite e-mail na info@blondberry.si, kjer navedite svoje kontaktne podatke in vrsto izdelka ki ga naročate. V najkrajšem možnem času vam bomo poslali naročeno vsebino na dom.

 

Stroški dostave:

  • Dostavni stroški znašajo 3,5 EUR.

 

Naročila izven Slovenije sprejemamo samo ob predhodnem nakazilu na naš TRR: SI56 0317 0100 0539 157 odprt pri SKB d.d. ali s kreditno kartico na spletni strani Blondberry.si

Naročila izven Slovenije imajo višjo dostavo in sicer 7,5 EUR.

 

Kupec z oddajo naročila sprejema pogoje nakupa.

* Poštnina po povzetju: plačilo z gotovino dostavnemu uslužbencu

Vsi izdelki so na voljo za nakup po objavljenih cenah.

Cene so izražene v evrih in vsebujejo DDV.

 

Cene

Cene, prikazane na spletnem naslovu www.blondberry.si, se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

 

Dostava

V spletni trgovini Blondberry stremimo k najhitrejši možni dostavi naročenega blaga. Večino prejetih naročil do 13. ure skušamo odpremiti še isti dan, razen med vikendi in prazniki. Če je za odpremo blaga potreben daljši čas, je to označeno na spletni strani. V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.

Naročeno blago bo poslano kot odkupna pošiljka in je do končnega plačila last pošiljatelja.  V primeru, da naročenih artiklov ni na zalogi, jih bomo dostavili v roku 10 delovnih dni. V primeru daljšega dostavnega roka bomo z vami osebno stopili v stik (prek vašega ob nakupu vnesenega e-naslova ali telefona) in se dogovorili o možnostih dostave.

Dostavo izvajamo v sodelovanju s Pošto Slovenije in GLS. Običajno je med delovniki naročeno blago na naslovu prejemnika v dnevu ali dveh od odpreme blaga (če torej danes odpremimo blago, ga Pošta Slovenije ali GLS predvidoma dostavi že jutri, v nekaterih primerih pojutrišnjem). Na osnovi naših dosedanjih izkušenj je tako od dneva, ko kupec odda naročilo v spletni trgovini Blondberry, pa do dneva, ko blago tudi dejansko prejme, v običajnih razmerah potrebno do dva delovna dneva. V času praznikov in med vikendi se rok dobave za čas dela prostih dni ustrezno podaljša.

 

V primeru, da vas v času dostave ni doma, lahko naročene izdelke prevzamete v vaši enoti Pošte Slovenije, v kolikor ste ob nakupu izbrali dostavo s Pošto Slovenije. V kolikor ste za dostavljalca izbrali GLS, vas kurir pokliče na telefonsko številko, ki ste jo navedli ob nakupu in se dogovorita za ustrezen čas dostave. GLS-ov kurir vam paket lahko pusti tudi na prevzemnem mestu (OMV, Petrol, Big Bang, 3dva trafika in K kiosk).

Blondberry ponuja tudi dodatno možnost hitre dostave v 1 dnevu. Za območje Ljubljane garantiramo dostavo v najkasneje 5 urah od prihoda naročila, večinoma že prej. V drugih večjih mestih v Sloveniji je navadno dostava opravljena v istem dnevu, za manjše kraje pa zagotovljena dostava v 24 urah.

 

Stroški dostave:

  • Dostavni stroški znašajo 3,5 EUR.
  • Stroški hitre dostave v enem dnevu znašajo 10 EUR za območje Ljubljane, za ostala mesta v Sloveniji pa 15 EUR.

Prevzem

Ko je naročeno blago nared za dostavo, vas o tem obvestimo preko elektronske pošte in/ali SMS sporočila .

Prevzem je na osnovi identifikacijskega dokumenta mogoč izključno s strani tiste osebe, katere podatki (ime in priimek) so bili navedeni ob oddaji zahtevka za dostavo.

OPOZORILO: Pošta Slovenije zaračunava provizijo za odkupnino po ceniku Pošte Slovenije, v kolikor je  prevzem paketa plačilo po povzetju.

Vplačilo poštne nakaznice

– notranji promet do 22,30 EUR …. 0,9583 eur

nad 22,30 EUR do 430,00 EUR…….. 5,30 % od vrednosti od nakaznice

nad 430,00 EUR ….18,4583 eur z nakazilom na račun

 

Za plačilo odkupnine (po povzetju) preko Univerzalnega plačilnega naloga znaša provizija Pošte Slovenije:

0,96 EUR za vrednost odkupnine do 96,00 EUR

1 % od vrednosti za vrednost odk. nad 96,00 do 501,00 EUR

5,01 EUR za vrednost odk. nad 501,01 EUR.

Provizija je oproščena plačila DDV.

 

Če kurirju GLS plačate s kreditno kartico, doplačate provizijo 1,43%. V primeru, da je paket že plačan (na spletni strani blondberry.si ali preko spletne banke), te provizije ne plačate. Provizije ne plačate tudi, če kurirju GLS plačate z gotovino.

 

Plačila

Spletna trgovina Blondberry omogoča način plačevanja izključno z gotovino ob prevzemu pošiljke, s kreditno kartico ob prevzemu pošiljke (samo GLS), s kreditno kartico na spletni trgovini Blondberry ali preko predračuna. V primeru, da vas v času dostave ni doma, lahko naročene izdelke plačate tudi ob prevzemu v vaši enoti Pošte Slovenije ali v paketnih trgovinah in paketomatih (GLS).

 

Napačni podatki

Če ste po opravljenem nakupu ugotovili, da ste nam posredovali napačne podatke ali bi želeli spremeniti naslov prejemnika, nam to nemudoma sporočite po e-pošti: info@blondberry.si

 

Postopek nakupa

  1. Nakupovalna košarica
  2. Na spletni strani nakupovalne košarice so prikazani izdelki, ki ste jih med iskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želite odstraniti določen artikel iz nakupovalne košarice, kliknite na povezavo “Odstrani”, ki se nahaja ob izdelku. Če želite dodati določen artikel v košarico, morate klikniti na povezavo “Nadaljujte z nakupovanjem”. S klikom na omenjeno povezavo se vrnete v spletno trgovino.
  3. Vneseste podatke o dostavi v razdelku ”Uredi podatke o plačniku” (lahko se registrirate ali naročite kot gost, svoje naročilo zaključite s klikom na gumb “Preverite naročilo”. Če so podatki pravilni ”Potrdite naročilo”.
  4. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se vam na spletni strani prikaže tekst “Prejeli smo vaše naročilo.” Poleg tega boste na elektronski naslov, ki ste ga vnesli ob registraciji, prejeli elektronsko sporočilo s podrobnostmi o naročilu.

2 Potrditev naročila

Po zaključku naročila boste na posredovani elektronski naslov, ki ste ga vnesli ob naročilu, prejeli elektronsko sporočilo s podrobnostmi naročila. V omenjenem elektronskem sporočilu boste tudi seznanjeni, da nam lahko v primeru kakršnihkoli vprašanj pišete na elektronski naslov.

 

 

Vračila blaga

 

Blago lahko v roku 8 dni vrnete tako, da kupljeno blago pošljete računom in vso pripadajočo dokumentacijo na naslov: Blondberry s.p., Einspielerjeva ulica 6, 1000 Ljubljana. Stroške vračila krije potrošnik.

Ponovno pošiljanje zamenjanih izdelkov se ne zaračuna, razen v primeru, ko je prvo pošiljanje brezplačno.

 

Preklic naročila

Prejeta naročila preko spletne trgovine Blondberry lahko kupec brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronskega sporočila o tem, da je bilo naročilo že odpremljeno s spletne trgovine Blondberry. Obvestilo o preklicu naročila je možno izključno preko elektronske pošte info@blondberry.si. V elektronskem sporočilu je obvezno potrebno navesti naslednje podatke:

  • V naslovu sporočila: Preklic naročila
  • V vsebini sporočila: a) ime in priimek kupca b) naslov kupca c) številka naročila

 

Obveščanje o naročilih

Po dokončni potrditvi naročila kupca preko elektronske pošte obvestimo o prejemu naročila. Običajno naslovnik prejme elektronsko obvestilo v 5 minutah, nič pa ni neobičajnega, če proces zaradi različnih nastavitev elektronskih poštnih odjemalcev traja nekoliko dlje. Prav tako bodite pozorni, če katero od naših naročil morda ni zašlo med nezaželeno pošto.

Kupec prejme elektronsko obvestilo tudi takrat, ko blago odpremimo. Za tem je običajno potrebno dan ali dva, da Pošta Slovenije ali GLS blago tudi dostavi na prejemnikov naslov.

V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.

 

Varnost in zasebnost

Vse podatke, pridobljene ob naročanju, bomo uporabljali izključno v namene lastne spletne trgovine in jih ne bomo delili, prodali ali uporabljali v kakršnekoli druge namene in s tretjimi osebami.

Spletna trgovina Blondberry zagotavlja vse potrebne tehnološke in organizacijske rešitve za popolno varnost nakupa.

Varnost nakupa zagotavljamo tudi z upoštevanjem vseh veljavnih zakonskih obveznosti in priporočil slovenske ter mednarodne zveze potrošnikov.

Obvezujemo se, da bodo kakršnikoli osebni podatki pridobljeni preko spletne strani www.blondberry.si v celoti ostali v lasti podjetja Blondberry, Valentina Metež s.p. (upravljalec spletnega centra blondberry.si) in bodo služili izključno za potrebe izvedbe in dostave naročila, ter za obvestila o novostih v spletni trgovini, razen če ni uporabnik spletne strani posebej privolil v kakšno drugačno obliko uporabe posredovanih podatkov. Z vsemi posredovanimi osebnimi podatki bomo brezpogojno ravnali v skladu z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

 

 

 

Splošno

Vse cene so izražene v EUR in vključujejo DDV.

Blondberry, Valentina Metež s.p. skrbi in se trudi, da je spletna stran ažurna in točna, vendar so napake možne, za kar se že v naprej opravičujemo. Pridržujemo si pravico do vsebinskih sprememb spletne strani Blondberry, kakor tudi splošnih pogojev. Vsaka uporaba slik, logotipov ali blagovnih znamk je brez pisnega dovoljenja lastnikov strogo prepovedana in predstavlja kršitev zakona s področja avtorskih pravic in blagovnih znamk.

 

Pritožbe in spori

Spletna trgovina Blondberry spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Blondberry se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@blondberry.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Spletna trgovina bo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Spletna trgovina Blondberry se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Blondberry prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Blondberry, Valentina Metež s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Ti splošni pogoji začnejo veljati dne 11.4.2017

 

ODSTOP OD POGODBE

Možnost odstopa od pogodbe je podana v skladu s zakonom o varstvu potrošnikov. Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima vsak potrošnik pravico, da v 14 dneh od nakupa ponudniku pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev, šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe.

Celotne stroške pošiljanja in/ali vračila blaga v primeru vračila krije kupec, v primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Obrazec za odstop od pogodbe iz petega odstavka b43.d člena (dostopen na povezavi: http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=PRAV11915)

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Če ste prejeli neustrezno ali poškodovano blago lahko le tega vrnete v zakonskem roku 14 dni po prejemu blaga, blago pa mora biti pri tem nerabljeno, zapakirano v originalni embalaži in/ali nepoškodovano.

Kupnina bo kupcu vrnjena na vnaprej dogovorjen način in sicer najkasneje v 14 delovnih dneh od vračila blaga.

STVARNA NAPAKA

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

 

Napaka je stvarna:

 

  1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

 

  1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

 

  1. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

 

  1. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

 

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

 

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

 

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

 

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

 

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

 

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

– odpravi napako na blagu ali

– vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

– blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali

– vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca

 

 

Z oddajo naročila kupec sprejema splošne pogoje poslovanja.

 

ZADNJA SPREMEMBA: 14.4.2017